Friday, February 11, 2011

one fine day to learn something at least...

assalamualaikum...


hi readers!!eceh mcm ade je kan org nk bace kan??kehkehkeh ;p

ok kali ni entri pndek..pendek dan ketot je..aku mls tulis pnjg sbb jari aku ketot..sila carik dlm kamus dwibahasa oxford kaitan antare keduanye..heh.. ;p


lessons for today;

1) don't judge a book by its cover!!! aku kire semua org tau ni sbb dari azali lagi mak ayah kite dh pesan dkt kite..so mknenye x payah kupas smpai licin laa eh.. ;))


2) i'm bad at social!!!! seriesly im terribly(camni ke eja??;) bad at social!!!! aku x pndai nk mulekan perbualan walau sekuat mane keinginan aku utk berborak dgn org tu..wlaupon aku taw kalo aku x tego org tu aku akan dicop serta-merta "BUDAK HINGUSAN YG SOMBONG"..serve me rite~~ -.-" tp percaye laa aku ok je kalo korg tego..silap hari bulan mulut aku x henti ckp..hehhehe ;)) aku cube utk rwt and fight penyakit aku ni tp aku rase mcm x bole laa..aku rase aku deserve utk knal org tu secare diam..as example mcm blogger2 yg aku knal..aku dlm hati ni mmbara-bara keinginan nk tego dorg n knal dorg dgn rpt tp tu sume aku smpn dlm hati..pada aku biarlah aku yg knal dorg..dorg x payah kenal aku pon x pe..dorg x rugi pon..hehehe ;p tetibe rase mcm down to earth giler... ;)) tp kan..ape yg aku dpt dgn perangai aku ni adlh suatu penyesalan dan satu kerugian yg besar...so silalah jgn ikot perangai buruk aku ni and just take it as a dark side of me okay??! :))



ok laa jari ketot aku dh lebih2 tulis pnjg2..hehehe..ape2 pon aku doakan semua org sihat and kita semua boleh kawan tnpa ade rase malu!!! :)) see yaa~~ ♥



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...