Tuesday, February 8, 2011

the "crap"tivity~~ ;p

assalamualaikum..

so here we go..this post is specifically for kamal effendi..yup..yup..eh kjap2 aku tag die kejap..tehehehe ;p


ohhoooiii encik kamal u ade mane skrg??long time x update blog??busy kah??ishh die ni menghilang tetiba bgai sebungkus oreo yg hbs dimkn oleh aku dlm masa 5minit..oreo btol lame2 tggl blog...eehhh..tibe2 rase nk mkn oreo..lagi2 yg coklat+peanut tu..perghh..skali gigit...syurga dunia~~ :)) ♥

cut the crap balik semula pada kamal effendi..eish dia ni knape x update eh??aku dh rndu dh ni nk jenguk blog die..ececeh.. ;p tp series laa blog die best laa..aku kalau bukak blog die msti nk gelak guling-guling punye..smpai aku rase kalo aku bukak blog die dkt public mau kene hangkut pegi hospital psikiatri..kehkehkehkeh ;p even blog die dlm english tp sense of humor tu masih ade..aahh..he's (so) good at it..


eceehh..over laa aku ni..sebok je tnye pasal kamal effendi padahal dh x de modal nk update blog..hehehe..


tp kan bila aku tgk blog kamal effendi aku tetibe teringat balik ape yg abg mus pernah ckp..

"kita dlm dunia blogger ni..yg llki mesti tgk blog perempuan..yg perempuan pulak msti tgk blog lelaki...."

lebih kurang asam jawa mcm tu laa abg mus ckp..so kaitannye dgn blog kamal effendi adlh aku tgk yg komen blog die sume prmpuan..tp aku x taw la kan yg sblm2 tu..aku skrol ke bwh takat mane yg aku mmpu je laa..such a lazy humanbeing i am..dusshh~~

tp kan..tp kan..aku ni prmpuan kan??kan??knape x de pon llki tgk blog aku???rase x?rase x?? hikhikhikhik..mcm nk kene lempang je ayt aku ni..dushh~~ tp sbnrnye perempuan ni suke je bace blog mane2 pon..aku tgk blogger2 perempuan yg lain followers and para commentatornye rmai je kot yg perempuan..ahaaa!!dats mean perempuan ni mmg suke menyokong sesama perempuan..hidup wanita!!! ishh tibe2 teringat ustazah aku.. ;p


ape yg aku lakukan ni??kenapa hupdate aku sgt tidak ada mutu dan sgt bnyk crap and rubbish??whhhyyyyyy????!!! tehehhee... ;p


ok laa..sblm korg yg bace ni pakat nk lempang aku baik aku balik dulu..kang x spasal bibir ats lagi besar dari bibir bwh..kehkehkeh ;p adiooossaaa~~


eeeehhhh..cop..cop..sblm tu jom laa tgk video ni..ntah kenape tibe2 teringat dkt shane ward..sweet laa lagu ni!!rase mcm nak tarik-tarik rmbut je dgr lagu ni..tehehehe ;p



~m~

2 comments:

Anonymous said...

die ade je :P

miera myrofa said...

haa tu diaa kamal effendi dh mai...
kehkehkeh ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...