Friday, February 4, 2011

lets fatterwacken~~ :))

assalamualaikum..

finally berjaye jugak aku menengok cerita alice in wonderlands tu..nsb baik ayh aku bertoleransi smalam bg kitorg tgk cerita tu..kehkehkeh ;)) overall cerita die best laa jugak..tp kenape cerita die pndek sgt eh??rase mcm x panas pinggul lagi cerita dh habis..hehehe ;p ape2 pon best laa cerita tu and ape yg pntg msg dlm cerita tu laa; "DARE TO DREAM!!" :))






ok..stop cerita pasal alice moh ler kite bercerita pasal aku pulak..hehehe ;p.. smalam was agreat day..special date between me and special people in my heart... :)) bangun awal pagi..mandi wangi-wangi..siap-siap bagi cantik..sembur perfume stengah botol bagi wangi..kunci rumah naik kereta...smpai pon destinasi yg dituju..special place for special people.. :))


first date;
a date wif my beloved and always be loved arwah atuk samad and arwah nenek halimah(which is my father's parent)....jatuh air mata saat menyedekahkan al-fatihah buat mereka..sayu hati sbb dh lama x ziarah kubur arwah...ade laa dlm stengah jam mcm tu aku date dgn diorg..sesmbil tlg ayh aku kemas2 kan kubur...semoga arwah mereka sentiasa dicucuri rahmat..~al-fatihah~

second date;
a date wif beloved abang..rindu gileeeer!!! dh brape bulan x jumpe dgn abg..skali dpt jumpe ape lagi aku..peluk x lepas laa..haisshhh..abang..abang..kau ni comel betol laa...jom kita kawen...hahahaha :DD


me and abang!! ♥


third date;

a date with sisters..date yg sgt sihat sbb kitorg pegi joging..muahahahaha :DD semangat ni pegi joging..fuuuhh..ape lagi cuci mate laa...ishh yg tu..ehh..yg tu..rmbang mate aku dibuatnye..kehkehkeh ;p date kali ni best giler sbb aku jmpe anjing mandi dlm tasik...rilek giler die rendam bdn dlm tasik..kahkahkah :DD


~anjing mandi~



sape nk date sihat dgn aku??haha :D



sila abaikan budak tdung hijau yg x maw joging tu.. ;p




ok laa..tu je yg nak cerita sbnrnye..so mcm mane dgn holiday korg pulak??? :))


in a nutshell;
DARE TO DREAM AND TAKE THE RISK!!




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...