Friday, February 4, 2011

date sihat kedua kali ;p

assalamualaikum..

sblm ape2 berlaku aku nk share dgn korg lagu yg aku tgh lyn ni hah...moh dgr rmai2..syok lagu ni..bile dgr smgt nk joging..memecut je slalu..kehkehkeh ;p



td ptg slmt sudah aku berdating secara sihat bersama kakak n adik aku..alhamdulillah lari+jalan=30 minit lepas tu balik laa ape lagi..hehehe ;p ape yg aku nk perbentangkan sbnrnye pasal undang2 yg terpacak besar dkt tasik tu.. (rugi betol x snap gmba td!;) aku pelik betol laa..dekat situ tulis perkara yg sama sekali dilarang dekat tasik tu adlh melakukan perkara sumbang..pulak tu sepanjang-panjang senarai yg tu laa die letak first skali..aku highlight dkt sini YANG KEPERTAMA SEKALI!!!


maka yg mnjadi kehairanan aku adlh mengapa yg mnjadi kepertama itu yg dilanggar secara besar-besaran..siapa yg patut dipersalahkan??ape kejadah semua ini???!! hehe..terover feeling pulak..tp mmg patot laa kan aku over feeling pasal aku gune tmpt tu nk joging..dh bile dorg buat bnde sumbang tidakkah aku juga turut bersubahat???tidakkah???


hah..kan??kan??betol kan?? bile aku dh bngkit bnde2 cenggini masuk blog makanya pasti ade ssuatu yg tak kene.mmg x kene..ade laa kapel ni tgh aku and sisters aku duk photoshoot segera dkt situ awek tu nk pndg slek pulak...hengat kakak aku hadap sgt laa nk ambik gmba die yg tgh mesra2 dgn ntah laki ke x die tu..hapekejadahnye nk ambik gmba die..dh mmg trang tang-tang aku dgn adik aku duk posing tahap kritikal dkt situ mmg sah laa bukan gmba kau dgn laki kau tu kitorg nm ambik..fuuuhh..hangin satu bdn aku dibuatnye...balik td aku usha laa gmba yg kakak aku ambik td kot2 terselit ke gmba die..dan...mmg langsg x de sehelai rmbut die pon masok...x payah nk bajet femes sgt laa...kalau stakat dating dkt situ lpas tu nk sumbang2 x pyh nk mmbajet laa..x hadap org nk ambik gmba kau masuk mastika atopon solusi..x hadap deerr...



bagi mengurangkan ketegangan yg ade silalah lihat gmba dibwh..kot2 korg rase nk gelak..silalah gelak... ;p


aim utama aku nk buat gaye titanic..konon tggu pakwe hensem dtg laa..kehkehkeh ;p


ready set go~~padahal dh habis joging dh..kehkehkeh ;p


~selamat dtg ke kajang..ini laa sejarah kajang~ ;p
(ade kau nmpk sehelai rmbut pon dkt blakang gambo tu??x hade kan???)



notakakitangan:: ye aku taw aku pkai tdung smalam..malas taw x nk gosok tdung baru!! ;p





~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...