Monday, February 14, 2011

learn from our mistakes :)) ♥

assalamualaikum...


hari ni burfday kakak aku..hehehe..saje je promote..hakhakhak :DD *dush satu tumbukan padu dekat pipi belah kanan*


besok maulidur rasul so makanye...marilah kite beramai2 melaungkan selawat keatas baginda..semoga kita memperoleh syafaat dari baginda di alam sana..insyaallah... :) ♥


td aku bace blog ariff shah..die post pasal penggunaan bhs inggeris..ape yg dia bentangkan pasal penggunaan ayat "that's mean" dan juge "that means"..so utk hujah die yg pjg lebar ataupun kita anggap hujah seorg yg pndai speaking dari aku sila klik ini...hehehe ;)) *sila bace post itu baru skroll ke bwh ye* ;p




ape yg buat aku tertarik plus terasa adlh aku pon slalu jugak pkai perkataan tu and rupenye selama ni aku salah!!trang tang tang aku salah!!! teeettt~~ haha :DD so kire mcm okay laa sbb skrg aku dh seda and aku dh blaja..ngkorg ade???hekhekhek ;p


selama ni aku masih dibawah takuk yg salah..selama ni aku type ikot ape yg aku ckp..dan ape yg aku ckp pon main tibai je..kehkehkeh..fuuhh..rase betapa bodoh sombong aku ni..tp sbnrnye aku ikot ape yg aku dgr org ckp..kalau x silap aku rmai org disekeliling aku bila diorg x paham ssuatu or die nk tnye mksud ape yg kite ckp msti die ckp; "THATS MEAN??"

huruf "s" tu org letak dkt that bukan dkt mean..dan smmgnye sepatutnye "s" tu kite letak dkt mena bukan that..ade paaahhheeemm??? :)) so bila aku dgr org ckp mcm tu aku follow je laa..selama aku ckp x btol ni pon x ade yg tego..nasib baik laa ariff shah sebot..kalo x???mahu smpai ke sudah aku ckp slh...silap2 kene kutuk lagi dgn omputeh..kehkehkeh ;p


so ape2 pon..skarang sape yg bace post ariff shah and post aku ni dh taw laa kan nk gune dua perkataan tersebut dkt situasi yg mane...kan??kan??ok bagos..sbb tu ckgu syg ngkorg sume..hehe..ttbe pulak.. ;p


ok laa smpai sini je laa..see u soon readers!!!


SALAM MAULIDUR RASUL!!




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...