Wednesday, February 16, 2011

jgn bikin gua saspen dong!!

assalamualaikum..


td ptg mcm bese ambik adik aku balik skolah..dh brape kali aku asyik terlupe nk ambik die..nasib ayh aku tlg ingtkn..hehehe ;))

tp kan ptg td aku giler2 curious + confuse knape jln lengang je eh?? did i missed sumthing??atopon sbb smalam maulidur rasul makanya rmai umat islam ke madinah or makkah??atopon pasal smue org berpakat cuti hari ni pasal nk hnta kamal effendi ke airport and say gudbye kat die??ye laa die kan nk fly NZ dh...atopon???? sume org yg naik kete dh x naik kete??

pelik laa..jgn laa bg aku pelik!! seram taw x?? jln yg bukn main sesak tetibe boleh lengang x seram ke????!!! ke selama ni aku berkhayal je jln sesak??x mgkn!! aku x jatoh dlm lobang arnab lalu smpai di wonderland sprt alice....oouuuhhh tidak!!! tulun laa..tolong laa..bagitau sbb ape jln lengang hari ni????!!!! arggggghhhhhhh!!!!! *menjerit smbl tarik2 rmbut atopon ayt pendek sprt org histeria*


ok somebody please cut the crap!!! *dush~~tumbukan padu dipipi belah ats* ;p


td aku smngt giler main saidina..ye laa saidina baru beli tu..sbb tu xcited lebih..ye aku taw jakun aku dtg balik! heh ;p smngt giler main..mane x nye dgn ayh aku pon join main..dan mmg sah2 laa ayh aku menang pasal harta die bnyk!! cisss..bagi laa peluang dkt budak kecik nk menang!!!! ;p


main saidina ni satu je laa..smpai lebam tulang blakang pon kau x kan hbs main...ye laa bile kau nk muflis je msti decision bagi kau duet..x pon dpt salary dari bank 1400..kan?? mcm mane nk miskin kalo duet asyek dpt je..sronok btol kalo hdup mcm ni kan?? money everywhere tnpe perlu usaha keras..tanpa keluar peluh...aaahhh..syurga dunia je duit ni..buat ape nk pening pasal duet..kalo ALLAH nk turunkan rezeki tu dkt mane2 pon msti dpt punye laa..x payah nk pening2..rezeki tu ade dimana-mana...insyaallah :))


eceeh ttbe buat kuliah isyak pulakkan??? hehehe...so smalm aku dh start survey pasal UMT..ye laa cite2 nk masok sane..tp dkt sane ade satu je diploma...sedih giler..nk nagis dh ni tp ayh aku ckp x pe laa try laa dptkn masuk asasi then ambik laa ape yg nak..tehehe..thanks ayah coz always know what i want!!


ayah nk withdraw duet bole???tehehehe..paaaaaaannnngggggg~~ *lempangan selipar jepun cap getah mlysia*


teeeeetttttt~~~ ayh aku x mcm itu okeyh!! tp takot laa nk ckp!! adoiii..ckp x ckp..ckp x ckp...aaahhh suruh abg aku ckp kan je laa..tehehe ;))


ok laa aku dh setat merapu..tndenye makcik dh nk kene tdo!! ok anak-anak sedare sesama islam makcik..makcik nk tdo makanye silalah mengelike post ni kalo anak suke..kalo x suke silalah mengutuk diruangan komen dibawah!!! ouh sblm lupe..skrg nk komen sng je..skrg makcik dh pkai komen form jenis pop-out..tehehehe..ikot nasihat abg ni lah.. :))



ok laa..anak-anak sedare sesama islam...makcik nak tdo dh ni..selamat malam duniaa~~~ :))



p/s: come and join me wishing kamal effendi and his friends safely fly to NZ!! :)) ♥




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...