Saturday, February 26, 2011

a great day to share.. :)) ♥

assalamualaikum..


saya ada anak buah yg baru & sgt comeellll!!! tehehhee...seronok sgt hari ni dpt jumpe baby kakak sepupu aku dkt shah alam..hari ni dtg shah alam pasal nk merewang sbb besok ade aqiqah baby nur zahra aqilah... *im not sure either ejaan nama baby tu btol ke x ;p*


ok series dh lame giler kot x pgg baby and main2 dgn baby..huhuhu..baby zara *nickname yg aku bg sndri* was born 21st february hari tu..berat badan 4 point sumthing...mmg comel..pipi tembam rase nk gigit-gigit je..so smpai rumah makcik aku terus tolong dia kupas bwg, halia, potatoes, potong daging dan sbgainye..dlm pkol 6 mcm tu baru balik rumah...huargghhh..penatnye... *menggeliat*


so x byk yg aku nk ckp hari ni..so let the pixca do the talking.. :))






hah tu cite hari ni...skrg aku nk duk cita pasai smlam pulak..smlm aku pegi kdai baby sbb nk p carik hadiah dkt baby zara..then ingt nk pegi jusco tp tgk2 ade kdai baby baru bukak sblh hospital columbia asia tu..kitorg pon terjah laa...kakak aku ckp mane taw kot2 ade sale..ye laa kan baru bukak..ternyata mmg btol pon..suka makcik..kehkehkeh ;p


dh siap beli tu tros laa kami maju ke jusco yg terletak berhampiran dgn kdai tersebut..dan yg paling bestnye dkt jusco ade baby fair...erkkk..nsb x menyesal.. ;) pusing2 jusco tnpa tujuan mmg kegemaran kami...care senang utk menegangkan otot kaki...tehehee..maka bila tnpa tujuan kami pon tnpe segan dan silu ber instant photoshoot laa disitu...so mcm td let the pixca do the talking :))






p/s:: thanks to mr arizuan from IKOfx for giving back my spirit!!weehuuuu~~ :) ♥


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...