Sunday, January 16, 2011

preview sikit :))

assalamualaikum..

hmm..mlm ni x bnyk yg aku nk berkisar..sekadar nk buat preview drama sikit..hehehe..

so first of all aku nk tnye sape yg mlm smalam dduk dpn tv pasang tv3 layan cerita PUTERI KAYANGAN sila laa angkat tgn anda..ok2..rmai jugak yg menengok smalam..bukan hape aku cume nk buat preview skit pasal drama ni...

honestly first impression aku dkt cerita ni mmg laa sgt negative..kau bygkan je laa mase jue tgh berangan dgn prince charming tu rmbut prince charming tu sumpah mcm pondan..aku, kakak aku n kezen aku siap guling2 gelak pasal kepondanan rmbut laki tu..bahahahaha :DD cerita dia actually not bad tp aku akui agk poyo sikit..papepon aku salute laa dkt kmbar diana n lina johor sbb came out wif something like this..sbb x rmai yg sggup berabis duet buat filem mcm ni kan??kan?? tahniah laa dkt diorg!! ape2 pon cerita ni sbnrnye x de laa poyo mane..best je sbnrnye.. :)) ♥


pelakon-pelakon puteri kayangan :))



lagi satu cerita yg aku nk cerita ialah cerita KAYANGAN..eh..eh..tetibe berkayang-kayangan pulek aku hari ni..bahahah... cerita kayangan secara jujurnye isi die sgt simple..cerita ttg impian yg aku rase majoriti perempuan didunia impikan..fallin in love wif someone who got names..yg dkt mlysia obviously kalo bole nk ank raje..x dpt ank raje dpt kerabat raja pon dh kire bgos dh tu..x dpt kerabat mst nk yg bekerjaya yg lbh sikit dlm kewangan..dan ya i used to dream bout it.. ;)) ok2..menyempang jaaauuuuhhh.. cerita tu not bad..tp dlm 5 tu mybe aku bg 3 je kot...aku suke tgk cerita ni sbnrnye sbb aku suke tgk fazura..dia cantik laa..♥ ;)) apepon its good to see movie mlysia yg secara jujurnye best2 belaka.. :)) ♥



thats all i think..salam sayang..adioosaaa~~


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...