Saturday, January 15, 2011

air batu campur 2 :))

assalamualaikum..

senarai barang yg aku nk beli..;

- iPhone 4
- iPad/ samsung galaxy tab
- nikon D7000
- baju 10 psg
- seluar jeans yg baru
- handbag baru


duit dlm wallet ade RM 13.00 tunai..akaun bank??aku mude lagi sbb tu x de akaun bank..so kauorg rase probability utk aku dpt bnde2 ni tggi ke rndah??? ouuhhh..sungguh aku dlm tekanan kewangan..blom keje lagi tp dh tertekan pasal duet..apekah??sungguh tua diri ini..bahaha.. :))


smalam aku merasakan diri ini betapa sungguh didlm dilema..smalam ikot abg ke damansara..tujuan utama ke office oasis wealth builder..lpas tu ke mines byr bil broadband lepas tu ke jusco teman si abang tgk wyg cerita season of the witch..betapakah penyesalan terdpt disitu kerana aku missed solat maghrib kerana cerita yg amatlah mengarut dan karut..x bole slhkn si abg yg blanje tp slhkan diri sndri...so pade mereka-mereka diluar sane silalah pstikan anda tgk wyg slps wktu mghrib..pndek kate asal jgn tggl solat laa..hehehe ;))

balik rumah dpt call dari seseorg..dpt tawaran kerja..ouuhhh..sudh bingung dan juge dlm dilema..yg ini atau yg itu..ouuuhhh..tertekan..otak bergerak dgn pantas memikirkan jwpn yg sepatutnye..masih berfikir..terus berfikir...aaaaahhhhh..x ade jwpan untk yg itu!!!! plan B diambil..ambik henfon tekan2..call abg fiq minx pndpt...mencarik punye mencarik jln penyelesaian akhirnye abg fiq berkate;

" kalau abg..abg akn ambik tawaran kerja tu..ambik pengalaman dulu..."

aku jwb:

" hmmmm..mcm mane kalo keje sbln dua dulu..ok x??? "

abg fiq jwb;

" boleh je..yg tuuuuuuttttt tu kan bole ambik lain kali..."

aku jwb;

" hmmm...ok laa...keje lah dulu..ok2..terima kasih.."


akhirnye aku buat kptsn utk keje dulu sbln dua...lepas tu pg td aku tbe2 teringat yg PMG bln 2..lpas tu aku bingung lagi...daahh sudaaahhh..keje ke x??keje ke x??keje ke x???


adddddooooooiiiiiii...tooollloooonnnggglaaaa akuuuuuu!!!!



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...