Wednesday, January 5, 2011

ku menangisss~~ ;))

assalamualaikum..


hari ni mcm bese..hanta adik aku pegi skola..melangok dpn tv..dan bla..bla..bla.. ;))


actually saje je nk cite yg aku tetibe kemaruk dgn lagu rossa-hati yg kau sakiti..giler feeling aku dgr lagu ni..(x de la smpai nangis2..;) so hereby aku share la dngn engkorg feeling aku terhdp lagu ini..maka dgn itu aku lampirkan dibwh video clip rossa-hati yg kau sakiti..njoy~~





ok dah..dah feeling2 kan??ok skrg aku nk buat pop kuiz pasal lagu tu..sesape knal llaki dlm video klip tu sila angkt tgn dan kaki...ok..bagos rmai jugak yg knal..pada yg x knal meh aku knalkan dkt korg..lelaki yg jadik hero dlm video klip ni sbnrnye belakon dlm sinetron indonesia yg ade dkt tv9 dekat di hati tu..cite cinta & anugerah tu ler..hah..cite tu ler..name mamat ni aku kurg pasti maka soalan pop kuiz aku pada hari ini adlh;

apakah nama mamat tersebut??

hah..sile..sile jawab..jgn memalu...hadiah yg bkl diterima adlh sejumlah nasi yg kauorg mkn lunch td...hehehehehe ;))

tp series laa sesape yg taw name llki ini sila ler meng'roger-roger' aku disini..trima kasih!! ;))



so..smpai sini je ler yg aku nk cite..ye lagi skali aku taw korg rase dipermainkan oleh post aku yg merepek-merapu thp melampau ni..hahaha..ok see u soon..adioosaaa~~


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...