Monday, January 3, 2011

cite yg ntah best ntah tidok... ;))


assalamualaikum..

aaahhhaa..update yg lepas dh ckp kan nk cite pasal mlm new year hari tu..hehehe..ni nk cite laa ni..dgr taw..dgr taw.. ngehehehe ;))


alkisahnye bermula di suatu pagi dimana aku masih mmbuta wlaupon mthri dh terpacak dan jam menunjukkan pukul 10 pagi..tetibe dgn selamba badaknye henfon aku yg berada dibwh bntl pon berdering dgn lantang seolah cmburu tgk aku lena...niat hati nk biar je..tp pasal hati aku ni bnyk tulus dan suci aku angkt jugak..sblm angkt cek dulu sape yg call..hehehe..cek punye cek skali abg fiq call...maaakkk aiiihhh..mane x segar aku tros..hahaha..sblm angkt test sore dulu...berdehem bnyk2 bgi cover x de sore mcm baru bgn tdo..bahahaha..aku x taw la abg fiq prasan ke x sore aku sore org bru bgn tdo..hehehe..lantak pi laa.. ;))

ok2..lepas tu..abg fiq dgn semangat wajanye mnjemput aku ke satu program..mase die call tu hari senin..lpas tu program hari jumaat..haiisshh..abg fiq ni pon satu ade bg aku 4 hari je nk berfikir dan bertindak..nasib baik otak aku bnyk cerdas dan bermutu maka aku tak bnyk pikir tros stuju..hahaha..aku tpu ni..mule2 aku ckp dgn abg fiq aku ade hal jumaat tu..sbnrnye nk kuar dgn mimi sbb dia dh nk g oversea..lpas tu dah x jmpe dah..tp contact punye contact aku dgn mimi mmg x de jdoh...so kire mcm jodoh dgn abg fiq laa..hahaha menggelabah thp melampau..rase nk cekik diri sendiri.. ;)) then..aku call kengkwn aku..standard laa main roger2 cenggini..especially kengkwn PPIJB..hehehe ;))

akhirnye aku dan rkn2 bersepakat nk join program tu..aku sbnrnye x taw pon progrm ape main rembat je pegi..hahaha..tp aku pecaye dkt abg fiq..lg pon program ni utk prmpuan je..mak aku risau jugak..risau aku kene jual..hehehe..tp aku mengkonfemkan dgn mak aku bhwa tiada apa yg perlu dirisaukan..hehehe

akhirnye hari jumaat menjengukkan dirinya yg x malu tu..hahaha..ade ke kiasan poyo mcm ni??lpas tu naik tren dgn hani g stesen bngi..dkt sane abg fiq ambik then tros menuju tepat dan telus ke CLUBHOUSE BUKIT MAHKOTA...syook aahh tmpt tu..tggu pnye tggu akhirnye kengkwn aku yg lain smpai..then bila dh smpai sane baru laa aku taw yg name program ni GIRLS GATHERING anjuran HELWANI PEPIAS..mmg best laa..kakak tu semua sempoi2 n baik2..mlm jumaat tu aka mlm new year tu kitorg smue rembat mkn BBQ pastu terjun swimming pool..aaahhh..syok gileerr!!!smpai aku rase nk nangis je sbb syok sgt..hahaha :DD


mlm tu dlm pkol 1 jugak laa baru kitorg tdo..camping laa ape lagi..x kan nk singgah rumah org dkt bukit mahkota tu.. ;)) pkol 4.30 pagi mcm tu dh kene bgn ape lagi qiyam laa..best satu hari mcm2 xtvt kitorg buat..dari belakon smpai laa ke berdebat..majlis tamat dlm pkol 7 mcm tu..yg aku taw sesmpai aku dkt stesen bngi tu dh azan maghrib..thanks pada abg fiq sbb jadik drebar aku..hehehe.. *senyum bangga smbil angkt2 kening* :))


ok..tu je laa kot yg aku nak cerita..x taw laa kot2 korg suke atau x suke..yg pasti aku pedulik ape..suke hati laa nk tulis ape...hehehe..lempang sikit bdk ni.. ;)) papepon nnt aku update bnyk2 lagi sbb broadband dh boleh gune..ngeh.ngeh.ngeh. ;))


ok laa.. see u soon..adiooosaaa~~


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...