Wednesday, November 17, 2010

raya datang lagi!! :))

assalamualaikum..
salam aidiladha :)


selamat hari raya aidiladha semua!!! aku percaye lembu2 dh bnyk kene sembelih..alhamdulillah tu tanda rakyat malaysia sgt pemurah.. :)

ALLAH itu selalu mmberi kejutan pada umatnya dengan mmberikan pelbagai jenis nikmat..dan alhamdulillah aku hari ni mendpt nikmat yg sgt indah..bukan sekadar nikmat dpt bernafas sehingga hari ini tp diberi kesempatan utk menyambut hari raya aidiladha seperti hari raya aidilfitri..alhamdulillah..ternyata hari raya aidiladha tahun ini mmberi seribu kemanisan..hari raya aidiladha tahun ini seolah menjadi pengganti hari raya aidilfitri yg lepas yg aku x berkesempatan nk meraikan...syukur kepada ALLAH.. :))

hari ini bangun pagi dengar takbir raya berkumandang dari surau..bangun2 terus kemas rumah..mop rumah..sediakan lauk sementara ayah dengan abg pergi sembahyang raye..akhirnya siap atas meja nasi minyak + rendang daging + pajeri nenas + ayam masak merah..lepas dah siap mkn siap2 pakai baju raya pergi rumah makcik2 aku...ouuhh..makan lagi!! hahaha..

so here some pic yg sempt snap td..so njoy;


~happy family!! (yg ayah aku pangku tu anak kezen aku :)~



~dlm kereta pon wajib ambik gamba eh.. :))~



~wif kezens & sisters..i heart them :))~



in a nutshell;
family is everything for me :))


~m~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...