Sunday, October 10, 2010

ada orang

assalamualaikum..

kawan aku pernah ckp yg kite akan dpt hidayah dari ALLAH S.W.T. setiap hari..dan itu bergantung pada kita sama ada kita dpt rasainya atau x..bergantung pada kita sama ada nak hargainya atau x..pada aku..hidayah dari ALLAH merupakan satu anugerah yg x terhingga yg aku dpt selama hayat dikandung badan..dan hidayah itulah yg menjadi keteguhan iman aku..

ada orang..
merasai indahnya hidayah itu..
ada orang..
merintih kepada ALLAH agar dikurniakan hidayah itu..
ada orang..
menangis di atas tikar sejadah berharap dpt dirasai hidayah itu..
ada orang..
hanya menatap lesu pada hidayah itu..
ada orang..
hanya memandang sepi hidayah itu..
ada orang..
tidak kisah pada hidayah itu..
ada orang..
mengabaikan anugerah hidayah itu..
ada orang...
menangis kebahagiaan menikmati hidayah itu..
dan aku masih mencari dimana letaknya diri ini...


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...