Wednesday, September 15, 2010

erti syawal :)

assalamualaikum..
salam syawal..


aku disaat ini masih mencari erti raya buat aku tahun ini..eceh ayat x tahan kan??hehe..tp betollah..aku x taw nak describe raya aku tahun ni mcm mane..aku rasa syawal tahun ni same je mcm syaban,zulkaedah,zulkifli..eh bukan..heh..heh..buat lawak x jadik.. ;)

aku ni sbnrnye tgh buntu and x tahu nak tulis ape..tp mcm yg aku ckp laa tiap kali aku bosan aku akan jadi sang blogger yg tulis ntah hapekebende ntah..sampai kauorg pun naik bosan hadap blog aku kan??hah tu laa.lenkali x payah bukak..ha..ha..ha..ha..buat lawak x jdi lagi skali..

ok2..aku tuka story..hmm..nak cite kauorg ade bace remaja bulan ni punye x??hah..kalau ade msti ade bace blog zack zukhairi kluar..hah..lepas ni aku gerenti die bngga punye..hahahha..suke hati je aku ckp org..aku pon teringin gak blog aku kluar dlm remaja..time tu aku punye bangga tahap MAHA punye laa..hahaha..haiipp..x baik riak..syirik..mcm x blaja je aku ni..haish..ustzh bg saye pelempang sikit..heh..heh..heh..buat lawak sampah lg skali..

aku lately memastautinkan diri dekat beberapa hospital..and mengikut kajian x berdaftar aku & abg tercinta..kitorg mendapati ada bebrapa hospital yg doktor die sgt laa fashionista..x caye kau pegi laa mane2 hospital perhati doktor kat situ..kalau kau nasib baik jumpe laa..tp ade certain hospital yg doktor dia biase2 je..yg cool je pkai baju kerja or baju kurung..tp x kisah laa kan cara pemakaian dorg yg penting kualiti kerja mereka yg nak kita nilai..kan??kan??

ok2..kita stop sini..aku dah ngantuk + sakit kepala yg menggila..lenkali hupdate lg okeyh?? c u soon readers!! :))




~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...