Friday, August 27, 2010

salam terakhir buat PPIJB

assalamualaikum..
salam ramadhan..

alhamdulillah dah 17 ramadhan kita lalui..lagi berapa hari je lagi ramadhan akan beransur pulang..bak kata ustazah..ramadhan ini bagai madrasah..kerana di bulan ini kita banyak melaksanakan amal ibadat..banyak buat xtvt kearah mencapai keredhaan ALLAH..ramadhan bagai melatih kita supaya terus melaksanakan ibadat2 sunah mahupun yang wajib..kan??kan??dan raya pulak bagai hari graduasi kita.. :))

syukur alhamdulillah akhirnya program ukhwah fillah remaja & majlis berbuka puasa bersama pelajar kurang berkemampuan & yatim piatu dah pun selesai..setelah bberapa lama merancang akhirnya terlaksana dengan jayanya walaupun ade beberapa dugaan yang terpaksa dihadapi..x terungkap rasanya ucapan terima kasih pada rakan2 seperjuangan yang sama2 bergelumang dengan dugaan demi dugaan yang mendatang untuk melaksanakan misi kami yang satu ini.. :)) terima kasih itu juga aku tujukan buat guru2 pembimbing yang sggup menahan dengan keletah kami..buat para facilitator juga..atas kerjasama mereka.. :))

sedih hati ini bila mengenangkan tahun ini merupakan tahun terakhir untuk aku menjalankan program ini..x percaya aku dah nak habis sekolah dah..terfikir sejenak adakah PPIJB akan terus bertahan setiadanya kami di sekolah nanti..aduuhh..sedih lagi.. T-T


in a nutshell;
PPIJB akan terus berada dlm ingatan ku!! :))





~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...