Tuesday, June 15, 2010

fahamkan ok! :)

assalamualaikum..

hmmm..ptg tdi aku jmpe kengkwn kan??like wat i've said dkt post yg lpas..td time tgh revise balek post yg lpas tetibe teringat my frend ade ckp yg die x paham ape yg aku tulis kat post aku..hmmm.bile dh revise tu..aku baru prasan yg aku bnyk ckp melalut..kan??kan??hmm..nk buat mcm mane..aku ni bile type lain otak ckp lain mmg bile kluar tu pon lain mcm..merepek merapu..(yg ni paham x??)

sori la ek..aku ni mmg jenis x reti nk luahkan idea dlm kepala otak dlm bntuk perkataan..every moment yg aku lalui lg laa pling aku x reti nk describe dlm word..im trying make it better..make it berbunga-bunga mcm fida aisyah pnye blog(ngee;)..tp ntah kenape x boleh jgak..

seriesly..dlm kpale otak aku mampu melahirkan mcm2 idea n hujah..tp bile aku nk describe smuenye secare details mmg failed..teringat plak time agma bile ustzh tnye soklan aku x dpt nk jwb..pdhal dlm kpale otk dh ade jwpn..tp x taw nk describe dlm word..mgkn kalau edward cullen ade this might be easier..ngee ;)

td bace post terbaru fida aisyah..pasal org kaya yg fussy n terrible..stuju giler dgn pndpt die..mmg org kaye ni kuat blagak sket..suke bajet besar..mgkn x sume..cnthnye kwn aku..die kaye tp aku x taw pon die kaye..sbb care die sgt2 simple n sederhana..

disini perlu diingatkan jugak bhwa org yg kaya duet bukanlah org yg pling kaye di alam manusia ini..ttp mereka yg kaya dgn budi bahasa..m ereka yg kaya dengan amln nilai2 moral..mereka yg kaya dgn sikap kesederhanaan..wlaupun tdk mempunyai kewangan yg kukuh..

konklusinya disini:
kayakan diri anda dgn keseder hanaan diri dan nilai-nilai moral.. :) ♥oral.. :) ♥


notakakitangan:hope u all fhm ape yg aku cube smpaikan..ok! :)


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...