Saturday, February 11, 2012

campur baur :)


sekian lama x hupdate...rindu kot~~ :')


alhamdulillah sem 2 berjalan dgn baik..cume sumtimes things happened unexpected..final few more weeks to come...dan aku masih mcm ni..ntah bila ntah nak mula study..few days back aku ade 2 test dlm satu hari...sounds mmc biasa je kan??tp x bg aku sbb dua2 subject tu adlh subject killer..pfftt..hampir gila aku nak cover chapter..itulah time cuti thaipusam hari tu seronok sgt smpai x study lgsg...dh last minute baru nak menyesal... -.-"


sem ni bz sikit dgn activities..sem ni lebih seronok dia sbb aku dgn classmate makin rapat..semua sempoi..sem ni laa start faham perangai memasing yg macem2...but still i love u all..hahah :)) pasal dh lama gila x tulis dekat blog makanya aku x reti nak tulis pnjg2...hehehe,.so aku tampal sikit gmbr yg menggambarkan betapa bz nye aku dg xtvt yg ade..kahkahkah :D

kejohanan sukan mahasiswa(KESUMA): aku main netball wakil kolej aku..*kenyataan:aku kalah kot!;p*


our 1st picnic together..satu kelas aku pergi sbnrnye..picnic dekat ulu chepor then jenjalan dekat lumut..it was fun guys! :)


the happiness that i wont forget! family day + dinner PERSIK at felda residence hotspring sg kelah
(gaya aku nak datin je kan??haha ;D)




we have catriona rose & imam muda hassan in the house for sembang santai:lelaki itu KACAK wanita itu CANTIK anjuran IMAD


imam muda asyraf in the house for ceramah 2012:sejauh mana kebenarannya anjuran equadorian om114 :)


ouh sblm lupa..hari tu ade dgr ceramah kahwin muda by ustaz kazim...then aku call mak aku ckp cenggini:

"mak..semalam dgr ceramah kawin muda..rasanya dh boleh kawin kot..tolong carikkan calon... "
"ya ALLAH...uhmm..mak x reti laa nak cari...cari laa sendiri dekat sana..."
*errkkk~~kenapa ayat mak mcm restu je aku kawin muda?? =.="

according to ustaz kazim, utk kawin muda ni perlu ada 2 perkara:

1) ilmu
2) akhlak


aku punye ilmu masih belum cukup..akhlak aku sbg seorg muslimah masih belum lengkap jadi..aku belum bersedia utk kawin muda..i need to improve myself first! :)


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...