Sunday, November 27, 2011

the twilight saga: breaking dawn part 1 :)

assalamualaikum...


few more hours to go before i bid goodbye to Kajang and get ready to say hello to SI...besok naik bas pagi..eceh mcm smgt nak balik SI pulak kan?? hahaa :D


tadi baru lepas tgk breaking dawn part 1...means aku punye mission balik ni nak tgk twilight completed laa...komen?? im a twilighters so no matter what aku akan tetap ckp breaking dawn is awesome!!!hehehe..ada aku dgr org kata jln cerita slow but for me jalan cerita dia ok je x de laa slow mana pon...i enjoy breaking dawn better than i enjoy eclipse...ntah kenapa ntah dulu bila tgk eclipse aku x seseronok biasa...maybe too much reading kot...ye laa sbb hari tu masa screening eclipse stephenie meyer ada keluarkan eclipse novella...aku pon apa lagi pi bantai baca laa dah steph bg baca free dkt blog dia...tehehhee... :D apa-apa pon aku x sabar nak tggu breaking dawn part 2...wuhuuuu!! eh tadi ada tgk official merchandise breaking dawn dekat hot topic...rasa mcm nak beli laa pulak...tapi.....bila tgk harga in dollar terus lemah jntung aku...hehehe...no money no talk eh?? ;p tau x..rob patz dlm breaking dawn nmpk gemuk sikit berbnding twilight2 yg lain..dan yup..dia makin hensem..ntah kenapa ntah muka dia berseri-seri je...mana x pengsan aku dlm panggung tu bila tgk muka dia...haila..haila...dugaan..dugaan... ;p


u better watch this guys! :))




mana x pengsan aku kalau muka husben aku hensem mcm ni... ;p



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...