Tuesday, August 9, 2011

some words :)


assalamualaikum..


its been a while eh??lama gilaa x update blog..ok faktor satu wifi dkt kolej sungguh laa selow tahap x tahu nak samekan dgn ape lagi dah...faktor kedua wifi laptop rosak smpai x boleh nak connect dgn mane2 connection pon unless kau bagi lah aku satu broadband laju kalah unifi...hehehe ;p


hari tu ade cuti midsem smggu..skjp je smggu tu sbnrnye..tup2 aku dh balik bumi perak ni..cuti hari tu sebok sgt duk ralit layan nora elena smpai x de masa nak buat keje lain contohnya update blog..looser gila aku ni..org dh berzaman fever nora elena aku baru nak feeling2.. =.="

masih belum terlambat nak ckp SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK to all muslimin n muslimat all over the world..have a nice ramadhan y'all.. :))



ckp pasal puasa..aku kira beruntung sikit laa dari kak sizuka izzati pasal aku dkt sini blakang hostel je dh ade baazar ramadhan..hehehee..smpai aku sndri hari2 pening pikir nak beli ape...tapi skrg dh baik sikit..iftar dekat pusat islam(PI) je...jimat weyh..jimat..duit dlm bank x smpai sekangkang kera ada hati nak beli maknn dkt bazaar tiap hari..mmg rabak laa...hehehe ;p so this is my first ramadhan jauh dari family...awkward jugak..especially sahur..u know la kan kenapa...tehehehe ;p


bila ckp pasal puasa...kita ckp pasal balik raya..rmai ejen2 bas persiaran dh start tampal iklan dkt dinding2 kolej smpai kau sndri bingung smpai nak buat istikharah nak pilih bas mane nak naik balik cuti ni..hahaha :D alhamdulillah dua hari lepas aku dh dpt tiket bas aku..so tggu hari je laa nak naik bas balik raye..ouh ckp pasal balik raya..uitm punye student cuti start 27 hari bulan..oh my knape budak matriks balik awal???ini x aci tahu!!! wuwuwuwuwu.. mane sempat aku nak shopping raye lagi..nak buka pose dgn rakan2 sepermainan lagi...ini x boleh jadi ni...kalau dato' VC bace blog saye silalah bagi kami extra cuti agar saye dpt balik shopping raye..myehehehe... ;p


bila ckp pasal raya...kita ckp pasal final exam yg dh nak dekat tu..uhmm skjp je..tuptup dh nak habis satu sem...so skrg lecturer masing2 sibuk nak habiskan silibus..and all the quizzes and test..final project utk subject statistic yg ternyata kitorg paling lmbt skali dpt info...nasib aku bukan jenis yg cpt stress tapi aku cepat serabut dgn bnde bnyk2 ni..*adakah mksdnye same?* haila..haila..ape2 pon impossible is nothing..ok ini mcm keluar tajuk..hahahha :DD


ok laa smpai sini..sori bnyk merapu..mcm x biasa kan aku punye ayat poyo2...tehehee ;p see u soon readers... :))



~m~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...