Thursday, April 7, 2011

ini cerita jalan raya yang sibuk! :)

assalamualaikum...


sbelum aku lupa balik apa yang aku nak cakap baik aku tulis sekarang kan??wlaupon zuhur aku x solat lagi..ngaaa..ghasak ouh mcm ni.. *x boleh letak smiley sbb ini hal series*


hari ni aku nak cerita perjalanan aku utk hari ni..mksdnye sepanjang perjalanan aku tunggang motor bawak adik aku pegi skolah tadi..ok sekarang nak cerita dah..tadi x sempat nak kejar traffic light kaler hijau sbb ade teksi kuning yg sgt lah aku-x-tahu-nak-guna-perkataan-apa-pasal-aku-x-reti-mencarut block jalan smpai jammed jalan..maka berhentilah aku menanti traffic light tuka kaler..lepas tu tahu apa aku nampak???!! ngeee..suke laa nak cerita ni..nak type ni pon rasa mcm nak tarik-tarik rmbut sbb xcited giler..myehehee ;p ok skrg aku cerita apa yg aku nmpk..td kan..td kan..aku nmpk abang muka-comel-GILA-tahap-rasa-nak-peluk-kuat-cubit-pipi-smpai-lunyai !!! fuuhhhh..series comel!! bawak kereta saga kaler hitam..fuuhh..comel..nasib x bawak BMW ke.. MAZDA ke.. CHEVROLET ke..kalau x mesti aku dh x mmpu nak gerak lagi!!! ngaahahahaha :DD


this pic credit to here :))



yg kedua pulak tadi..masa otw balik tu ada satu kereta kamikaze dduk tengah jalan block sume kereta yg nak lalu..ikot sdap dia je..ingat skrg ni zaman jepun hape nak kamikaze segala..pulak tu siap nak main langgar2 aku pulak bajet aku nak join dia punye kamikaze la tu..wassalam laa weyh..aku ada kain nak kene hanta pegi jahit tepi tahu??x kuasa aku nak layan kamikaze kau tu..tahu laa kau nak seberang jalan..tggu laa smpai jalan clear kalau ye pon..ini x sabar2..x faham aku lah! heh~


gambar sekadar hiasan semata-mata :)



ok itu cerita hari ni..ini aku nak cerita pasal semalam pulak..ini cerita pasal perjalanan naik motor jugak..smalam aku kluar awal sbb nak pegi rumah kwn aku sbb nak ambik & bagi novel dekat dia.. *tinot!! sesungguhnya novel itu sgt lah BEST tahap aku nak pengsan-sedar-pengsan* lepas dh borak2 tu aku pon mintak lah diri sbb nak ambik adik aku balik skolah..lpas tu dari rumah dia tu aku ingat nk lalu laa jln short cut..tahu x ape jadi?? dari aim aku nak singkat masa jadi melmbtkn masa adalah..tahu x sbb ape?? sbb ade kereta BMW ape-ntah-aku-pon-x-nak-kisah block jalan..tahu laa kau ade hal dgn bengkel tu x payah laa smpai block jalan org..pulak tu bwk pon mcm 3 suku je..nasib aku x tersepit!! ceehh.. masa aku nak tersepit tu org yg naik kereta bmw dduk bhgn penumpang tgk aku..masa tu aku x tahu dah mcm mane bentuk muka aku sbb perasaan campur baur dan aku spontan buat muke-yg-aku-sndiri-x-tahu-gaya-apa...ngahahahahahah :DD


ok laa tu je laa aku nak cerita sbnrnye..nnti aku update lagi..aku nak solat zuhur ni..korg jgn lupa pulak..x kisah laa kau bace entri ni wktu ape2 pon..jgn lupa solat.. ok lah chiao dulu nak solat lpas tu nak smbg misi aku habiskan novel yg GILER BEST tu...ngahahahaha :DD see u soon readers!! xoxo :)





~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...