Sunday, February 27, 2011

birthday bash+tmbh isipadu lemak :)

assalamualaikum..


hari ni birthday besties aku...eceehh..sebok je kan nk promote dkt sini..hikhikhik.. ;p so bile dh celebrate burfday org makanya haruslah kita menternak lemak2 yg sedia ada..mcm ngkorg x bese kaaannnn???haha :D


ape yg aku nk share sbnrnye adlh hari ni aku merasekan betapa aku ini begitu menarik perhatian kanak2 disekeliling aku..hikhikhik..series weyh..time nk order mkn dkt kfc tu punye laa sorg bdk prmpuan ni peramah nk mampos main2 dgn aku..eceeh..budak ni..saje laa tu nk ngorat aku...ngee~~ ;p

yg tu baru satu ni akak nk cite lagi satu..ngkorg slalu sblm mkn basuh tgn x???basuh kaaannn??so td sblm nk melantak ayam tu aku pegi laa basuh tgn dkt sinki then dkt situ ade bnyk bdk2..series..aku x taw pasai ape time aku nk basuh tgn time tu laa bebudak nk basuh tgn..pulak tu bila aku nk basuh tgn tu sume mate duk hadap kat aku..aduuuhh..kanak-kanak ribena ni..bikin aku malu siih... *blushing*

lpas tu baru aku teringat..mgkn budak2 ni terpikat kot dkt reben besar yg hinggap dkt kpale aku tuh..mungkin laa..mungkin laa...hikhikhikhik.. *masuk lif tekan sndiri nih* ;p


before this byk giler aku bace dkt blog org lain duk sebok tayang2 gmba dorg menternak lemak..ciss saje bagi gua panas ni..x pa..x pa..ni hah aku tnjuk dkt ngkorg pulak aku pegi menternak lemak..hehehehe ;p ok laa mlas cerita pnjg..ni aku tampal sikit gmbr time kitorg hangout td.. :))


ni laa burfday girl :)


giler sedap! session 1 menternak lemak @ KFC



trying the fishdonut-glasses!! ;) *makcik sori termasuk gmba makcik skali*


ni laa sahabat aku! :)


session 2 menternak lemak @ secret recipe






miglemon dh pndh PJ..lps ni x dak laa jmpe artis *.*


fav pic ever!! *punye muka tebal snap gmbr dkt cermin eskelator!*








~m~

1 comment:

Xyz said...

mieraaa. nak gambo lagi. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...