Sunday, January 16, 2011

rerajin :))

assalamualaikum..


ouuhhh..tetibe rase jejari gempal ini rajin sesangat smpai nk update bebnyk..hakhakhakhak ;DD

baru td aku klik butang follower cikepal..hah..lepas tu aku pon terbace pasal najwa latif dkt slh satu entri kakak ni..then2 aku usha2 laa youtube channel die..hamboiiii..kemain lagi die ni stylo hbs dgn gitar n sore die yg sumpah beribu kali lagi sdp dari aku..mksd aku bile nyanyi ler...hehehe..nk jugak ni puji diri sikit.. ;)) ok2..utk lihat lebih siapa najwa latif..make it simple dkt youtube si najwa ini gune username najwa595... :)) najwa ni jugak dkt blog dia..dia ade tulis si gadis youtube..and yup..she is gadis youtube..bygkn dkt youtube stiap video die di'usha' oleh beribu-ribu org n fb die jugak sudah beribu add x lupe jugak dgn blog dia..baru sehari buat dh bnyk followers..mengalahkan aku btol laa...pulak tu siap lebih canggih dari blog aku..terasa kuno pulak aku ni..kire mcm org da pkai stilleto aku pkai slipar jepon lagi laa..kuikuikui..sesmbil ngutuk diri pulek..kahkahkah ;))

so utk hiburan aku dan engkorg memlm dingin cenggini aku selitkan jugak video najwa latif...njooyyy~~





notakakitangan:: lagu ni najwa latif buat sendiri taw..sgguh talented ini budak.. :))



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...