Tuesday, January 11, 2011

air batu campur :))


assalamualaikum...


dh lame x update..asal nk update je msti idea tersekat...mksd aku idea hilang lari naik bas kilang..hahahaha..td bukak2 blog layan org punye blog dulu..bukak blog hans..die cite pasal budak hyperactive dkt kdai burger..bukak blog kata kila..die cite pasal gadis comel..bukak blog kwn aku die cite pasal nk kuruskan bdn..ceeehhh..tersentap aku bile pikir berat bdn aku yg dh naik mendadak..cisss...kene setat xcercise besok ni..berusaha!!!! ;))

bukan tu yg aku nk mention ttp ini...td time bukak blog kwn aku ni tetibe ternmpk ade kolam ikan dkt blog die..aku pon;

"eeeehhhh..die bela ikan dkt dlm blog!!!comelnye..comelnye..."

oh sungguh penuh dengan emosi kebajetan disitu..pedulikan...heh..ape yg aku nk katekan adlh..rmai btol aku tgk suke bela mmbela haiwan dkt blog memasing...ouuhh..sgguh comel..btol ni aku puji ikhlas taw x...

ok sudah..hentikan yg itu...hari ni dikesempatan ini aku nk ucap;

HAPPY BIRTHDAY TO DATUK SITI NURHALIZA!!!!


lagi yg nk cerita adalah...13 haribln ni sape nk teman aku tgk khurafat????aku nk tgk cerita tu tp aku takut..nk ajk abg fiq tp mcm takut je..hehehe..bagaimanakah ini??? aku harus mmberanikan diri yg x berapa berani itu utk tgk jugak cerita ni sbb dh ckp dgn abg fiq nk tgk khurafat dgn dia..tp die tu mcm konfem x konfem je..dh lah minx aku blanje popcorn..ciisss..keji btol... ;))



ape lagi eh??hmmm..tu je laa..mls tulis pnjg2..nnt aku update lagi okay!!! ;))

salam sayang..adioosaa~~



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...