Sunday, December 26, 2010

bile jari kontot menguasai akal fikiran.. :))


gamba atas:: abg hensem aku..saje je letak bg korg bersmgt nk bace..hohoho :))



assalamualaikum..


untung sistem kumbahan rumah aku..malam2 dpt habuan dari aku..bagus la teh herbalife kakak aku tu..skali minum tros lancar..bahahaha..kotorkan?? tp pikir logik la korg buat perkare yg same so x payah nk jijik2..hahaha :DD

ok sbnrnye x nk ckp pon pasal tu tp rase mcm energy dkt jejari ketot aku ni membuak-buak..lame gile x update blog..usually kalo time cuti2 ni sehari x bukak blog x sah..hehehe..actually aku penah beberape kali update..tp ade je manusia-manusia yg nk kecoh2 dduk sblh aku time aku mengupdate..so ape yg aku tulis terbantut dan aku terus memblahkan diri dari laman blog ini tanpa mempublishkan ape yg aku tulis..nak publish apenye tulis pon x smpt smpai suku..gagaga..


"when it comes to love i won't be the first one to stand but what i hope is that i could understand love more than others and be loved by others more than anything.."

atas tu quote utk hari ni..kalo nak bukak cerita pasal cinta mmg x kan pernah habis..kadang tu aku rase baik give up talking or discussing bout love sbb LOVE IS SUBJECTIVE..haha..tiru ayat org lagi..tp kalau dh majoriti says the same thing it should be right kan?? terima atau x terserah pada pendirian masing2 laa..x perlu nk diperdebat..x perlu nk dipolitikkan..habis cerita..
~the end~


bila jari kontot aku dh terlebih energy tapi otak x de idea ni laa yg jadik..aku termenung dpn laptop tnpa sebarang rasa dan perasaan..paling aku benci moment mcm ni..time idea mencurah-curah bagai susu lembu time tu la aku x dpt nk pegang keyboard lmbut ni..then bile nk tulis dh x dpt idea tu lagi..idea lari pegi texas agaknye..adooiii..

x pe lah mcm ni laa aku cite ape yg aku rase nk tulis je la..kite follow jari aku ni nk tulis..pergghh..misteri gile..mcm cite hantu pon adaaa~~ hahaha ;))


tgh hari tadi aku baru smpai rumah dihantar oleh pakcik aku aka adik mak aku..storynye begini..aku melepakkan diri bberapa hari dekat rumah pakcik aku..cuti skola la katekan..kire mcm xtvt tahunan jugak laa..hehe..so smalam makcik aku aka istri pakcik aku bawak laa pegi tgk wyg cerita GULLIVER'S TRAVEL dkt sunway then aku dpt sit yg pling tgh tp paling hujung antara kitorg-kitorg..paham x??hehe.. then mase tgh tonton iklan yg bnyk tu ade 2 org llki masuk dan duduk disebelah kerusi aku yg kosong..kezen aku yg mmg sensitip bab laki hensem ni pon mulelah xcited..actually aku patut tulis "KEZEN AKU DAN AKU" hahaha.. ok..ok.. back to the story..so llaki tu obviously mengambil tmpt disblh aku..yg dduk betul2 sblh aku ni aku kurg pasti asal-usul die sama ada cina or melayu or watever people may call sbb keje die speaking 24jam..yup2..10 marks for him..mcm bese bile dh bermastautin dlm cinema tu mmg x sah la kalau x frozen..yg paling best mmt speaking ni rilek je dgn t-shirt lengan pendek die n short pants die...cume kdg tu die peluk tubuh jugak laa..hehehe..but still xtra 5 marks for him..then bile cerita dh habis kitorg pon kluar..dan aku dpt melihat wajah si mamat dgn jelas..dan 100 markah xtra!!! hahahaha..sumpah poyo giler..aku x de la giler sgt dkt mamat tu..saje bg propa..hahahaa :DD

ok..tu je la kot cerita aku..yg pasti aku pecaye korg yg bace ni msti terase diri diperbodohkan dan diperkotak-katikkan oleh aku kerana telah mmbuang masa korg yg berharga tu membca post aku kali ini..pon begitu percayelah ssghnye aku amat terharu korg sudi buang mase utk aku!! sobsobsob.. *terharu*


see aku letak gamba abg hensem aku lagi sorg bg korg x de la moral down sgt lps bace cerita mengarut aku tu..baikkan hati aku?? haha :DD



notakakitgn:
seronok td siang dpt jumpe sahabat terbaik aku yg dh terpisah lame!! wuhuu!! :))




~m~





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...