Saturday, October 2, 2010

err..ye la kot makcik :)


~sometimes we're just cant stop looking at memories~



assalamualaikum..

salam syawal..

menghadap laptop sambil tgk bola SUNDERLAND vs MANCHESTER UNITED..

sumpah aku kate..aku agak benci bukak broadband skrg..sbb lembap bagai nk giler smpai kau nk tgk gamba dkt fb pon kene ambek mase 10 to 15 min..bayangkan laahhh...

benci mcm mane pon aku bukak jugak sbb nak update blog..mmg lately aku bnyk gune laptop bile update blog..senang..ade privacy..kalau gune komputer mmg x cukup privacy..nnti abg aku dtg laa..adik aku pulak..yg paling x best bile ayah aku pon turut same angkat kerusi dduk sblh aku tggu turn nak pkai komputer..aiissshhh..

hari ni nothing more or less happened..just njoy the show..(haa..tetibe pulak nyanyi lagu lenka) tp aku x taw pulak dgn org lain..hari ni hari yg best buat dorg or x..or diaorg pon same je mcm aku..tp yg aku taw hari ni merupakan hari bersejarah buat cousin aku & buat jimmy shanley..kenape ye??sbb hari ni merupakan hari pertunangan cousin aku & also hari perkahwinan jimmy shanley..aku cerita dgn kakak aku yg hari ni jimmy kawen then tercetuslah scene ni;

aku: angah, hari ni jimmy kawen kan??

angah: hah??!! ye ke?? punah harapan aku..punah~~

aku: *erk* .... *gelak guling-guling*

#nota kakitgn:jimmy tu selebriti..harap kauorg kenal.. :)



ntah hape2 ntah kakak aku tu..ok dah berhenti semua ni..cerita lain pulak..hmmm..ape eh??x taw laa..oh ya..td ade bace blog kak fida..die cerita pasal ade junior die yg nak ngorat die tp bhsakan diri die adik..bahahaha..bengongs~~ ntah hape2 ntah..nak ngorat lpas tu pggl perempuan tu kakak pulak..haishh..hilang macho.. :))

oh lupe pulak..td jiran blakang umah mak aku dth..nk jenguk mak aku..die kire dh lame jugak laa x dtg umah kitorg tp msh contact dgn mak aku..aku pon sbnrnye x knal pon muke die..hehehe..muke anak die n husband mak cik tu aku bese laa tgk sbb diaorg ni sllu kuar rumah..mcm mak cik ni die jenis dduk dlm rumah..ok..lpas tu mase tgh slm2 tu makcik tu pon ade berkate-kate mcm ni;

aku: *salam mak cik*

mak cik: eh..yg ni yg mak cik slalu jumpe dkt surau kan??

aku: hah??errr..ye la kot..* smbil senyum2 dkt kakak aku * * keluasan hati kembang seribu cm persegi*

#nota kakitgn:bukan niat nak mendabik dada tp sekadar berkongsi cerita.. :)


dats all i think..nnti tulis pnjg2 merepek merapu pulak kan??hehehe ;))


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...