Wednesday, October 27, 2010

ikut kata hati x perlu mati :)


assalamualaikum..

hari ini emak kata ikut kata hatimu..so..oleh kerana mengikut kata hatiku ini aku x ke sekolah..haha..emak mmg x keberatan nk bg aku ponteng sekolah sbb aku anak baik yg rajin ke sekolah..hehehehe..tp..emak berpesan "jangan nak ingat tidur je..baca buku..SPM dah dekat sgt!!" ade keterharuan timbul dihati..ya ALLAH betapa besar harapan sang emak ketasku..ya ALLAH kau permudahkan apa yang x terdaya olehku..


bukak facebook pagi2..x de org online sbb diaorg sume dekat sekolah..hahaha..tp aku agak tersentap tadi..aku x dapat nak masuk blog kak fida sbb blog dia sekarang dh privacy..hnye blogger yg invited sahaja boleh masuk..ni pasti gara-gara sang stalker itu..ah..buat aku susah..i'll missed so much things in there..and u stalker..u better go to ****...arghhh aku mencarut lagi..mulut ini sering kali lancar meluahkan kata-kata nista itu..ampunkan aku ya ALLAH..kau peliharalah lidah ini...


aahh..for u MR MEAN smpai hati x reply PM aku..ceh..org tnye khabar je kot..at least reply la ckp "ye aku sihat.."ergghh..

graduation day lagi beberapa hari..kind of xcited..tp x boleh nk xcited sgt sbb nnti mak & ayah tau result trial yg giler teruk tu..argghhh..


ok la..better not to write so long..bt special for you again k fida..keep on moving..coz i believe dat ALLAH will give u much more happiness di syurga nanti..bersabarlah.. :))


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...