Monday, September 13, 2010

syawal tahun ini

assalamualaikum..
salam syawal..

aaahh..tibe2 je dah syawal kan??hahaha..tahun ni raye aku ala kadar je..tahun ni ALLAH tukar cara untuk aku sambut raya tahun ni..mesti mcm pelik kan apesal aku ckp mcm ni..hah..yg ni biarlah aku dgn ALLAH je yg taw..

ok..skarang aku dah mule miss dat moment..the moment when i woke up in the morning mak was there preparing raya dishes for all of us..the moment when we snap some pixca together..the moment kitorg konvoi beraya..i really miss dat moment damn much..rase mcm nak putar balik masa dan rase balik feeling tuh..aaaahhh~~



aku mule cemburu bile tgk smue org pkai baju raye..pulak tu siap ade yg dah upload gamba raye dkt fb lagi..perggghhh..lagi aku tgkp dlm..rase mcm nak menangis wooh..tabahkan hati amira..ini dugaan dari ALLAH ini jugak nikmat dari ALLAH yg x kan kau rase di masa lain..bersyukurlah wahai amira.. :))




~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...