Friday, September 24, 2010

kemerepekan & kemerapuan yg buat kau benci nk bace :)

assalamualaikum..
salam syawal..

hari ni hari jumaat/24 sept. 2010..td baru lepas hbs ambik paper english..mcm biase..so-so laaa..ngee~~ aku taw yg aku x spatutnye post entry lagi..tp aku nk buat jugak..hehehe..bapak sengal aku ni..mcm nak lempang diri sendiri je..ok..aku merapu lagi..sori~~

hah..amacam best x lagu baru??dh x de lagu raye dh..skrg mood exam..raye2 dh habis dah..hehehe..ckp je lebih ni..padahal open house bnyk jemputan..ngeh..ngeh.. aku taw yg aku letak tu bkn lagu yg latest..saje je bg kauorg dgr lagu lame..kalau letak lagu latest mesti laa kauorg bosan sbb dh bnyk kali lagu tu terpasang dgn plylist windows media player kauorg..kan??kan??so..njoy the song.. :))

bberapa hari x bukak blog n fb bnyk btol cerita aku termiss..tp x pe..syukur dgn ape yg ade..oh ya td aku kira duet raye..mmg best aku rupenye dpt satu sampul duit raye kosong..agak frust disitu..bengang sikit..dh laa duet merah..ahh..dh x de rezeki nak buat mcm mane..kan?kan?? redha je laa dgn ape yg kite ade..

ok2..aku taw..aku merepek merapu lgi..sbnrnye aku dh mengantuk..dan aku x taw sekrg pkol berape..hahaha..ok x klaka..

aahhh..dh laa..aku nk berenti laa..nk tdo je..aku nk bgn lmbt besok..mggu ni cuti boleh lajak subuh..hohoho..x snonoh.. ;)) btw..see ya..

~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...