Wednesday, July 28, 2010

sepi konon




assalamualaikum..

lama sgt rasanya x update blog..hmm..sepi..sesepi subuh tanpa alunan azan dari surau..aci x bg perumpamaan mcm tu??haha..

baru tadi..aku jenguk satu kawan fb kak fida..di sydney jejaka itu..mcm bese bukak profile org tgk gmbr..common la kan??hehe..tp yg ade hnye tagged fotonya aje..tp tgk je la kan..so..tgh usha2 gamba si jejaka..tiba2 ade perasaan cemburu disitu..nak taw sbb ape??aku cemburu sbb aku pon nak further study dkt austalia jugak..aci x kalo nak nangis???huhuhu.. tp persoalannya bermula disini..ape aku layak??persoalan terbesar terbentuk..dan adakah aku mmpu untuk survive disana??aahh..aku bermimpi di petang hari..bangunlah..sedar diri..aku ini x ada org yg nak tolong..aku ini sudah menyakiti hati guru..masih adakah keberkatannya disitu??persoalan semakin membesar..kerana aku ini hanya mampu dan hanya gigih untuk bermimpi dari ber'reality'..

kalau kakak aku dulu menderita kerana tumor..aku ini sbnrnya lagi menderita..kalau orang itu menangis kerana dia punya penyakit AIDS yg x boleh dirawat..aku ini sebnarnya yg patut menangis..kerana aku ini penyakitnya tidak boleh disembuh..kau gunalah ilmu apa..kerana penyakit ini hanya aku yg mampu untuk menyembuhnya..kerana penyakit aku yg ciptakan..kerana penyakit ini namanya penyakit MALAS..aci x buat ayat mcm tu??haha..


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...