Saturday, June 19, 2010

J.A.W.A.P.A.N.

assalamualaikum..

hmm..post ni saye post sbb nk bls balek ape yg kawan saye post ok..
paham?? :)

dear el;

kan kau tnye knape manusia x nak berusaha bile x taw buat sumthing..
hmmm..actually bnde tu mmg dh common dlm diri manusia..manusia ni ade sifat bodoh sombong dlm diri die..bukan nak mengate..sbb aku pon sumtimes mcm tu jugek..hehehe..series aku ckp..sikap bodoh sombong yg ade dlm diri manusia tu yg buat manusia tu x nak berusaha kalau die x taw ssuatu perkare..dlm diri die ade prasaan malu..die malu org ejek die sbb die x taw dis certain things..die malu sbb diri die x seperfect mcm org lain..(stakat ni paham??;)


lg satu..sbb disease CAPITAL M yg x boleh nak rawat lagi dah..cnth terdekat aku ni..slh seorg pesakit capital M yg pling kronik.. ;) bile sumone dh kene pnyakit ni..kau nasihatlah die berzillion kali pon die x kan dgr..dari mlut kau berbuih smpai dh x kluar buih pon mind die x boleh nk save kau pnye nasihat..mgkn die akan insaf..tp sesaat due jelah..


pasal llaki tu plak..hmm..aku ni bnyk giler dgr komen dri wanita pasal llaki..llaki ni kau kaji la diri die smpai bile2 pon..kau x kan paham dorg ni..dorg ni mmg ade sense dlm diri die..bile sunyi carik pompuan..seorg llaki tu sggup jilat balek die pnye ludah semate2 nk hilangkan kesunyian die..seriesly..then laki ni..bab ayat mengayat mmg power..x ambik sastera pon x pek..dlm ayt dorg ni mmg dh ade unsur2 flora dan fauna..hiperbola melebih2..aku gerenti ade certain mamat ni bole kluar ayt power giler..boleh klhkan A.Samad Said..yg pntg..A.SamadSaid mmg terhebat! (sempat nih;)


kite ni perempuan sygku.pnye hati dan naluri yg halus..yg x tertahan dlm hatinya bile dgr pujuk rayu seorg llaki..biarlah sebesar mane pon keslhn llaki itu..seorg wanita itu sggup memaafkan llaki yg pernah berdosa dngnnya..wlaupon die x mgkn tnjuk secare zahir tp disudut kecil hatinya ade sekelumit kemaafan utk llaki itu..

aku bknnye nak backup ke hape tp ni pndgn aku..tp bg aku..seorg llaki itu x patut mainkan perasaan seorg wanita..walau sekeras mane wanita itu..walau sekejam mane kelakuan wanita itu..jgn pernah disakiti hatinya..kerana sekejam-kejam die..sekeras-keras die.. dlm hatinye punye satu kelembutan yg abadi..yg ALLAH anugerahkan pd semua umat wanita..


ok..dh pnjg melebar ni..so..hope u understand ape yg nk disampaikan ni! :)


p/s:el..knape aku x bole komen dkt blog kau eh??tini pnye pon same..*musykil*



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...