Tuesday, April 13, 2010

kau ku cinta~~ ;p

assalamualaikum..
hmmm..
agak lame x update blog..
lamekah??
hahahaa..


few days ni agak la mengalami ketidakstabilan emosi..
tension yg amat kot..
lpas satu..satu..masalah timbul..
smpai satu mase tu aku rase mcm nk lggr lori time aku bwk moto..
tp x jadik nak buat..
coz aku pikir mak ayh + murkanya ALLAH terhadap aku kalo aku bunuh diri..
alhamdulillah..
skrg semuanye mcm dah selesai..
cume aku tertggl satu je lgi masalah..
hohohoho..az!tlg saye!


mase hari sabtu or ahad yg lpas..
aku gaduh dgn sorg dasar jantan bapok aym ni..
aku rase kalo aku ngan die face to face maw mati die aku kejekan..
x sayg mlot kot jantan ni..
dah la ckp aku bingai..
lpas tu terlebih-lebih perasaan plak..
aku nasihat org lain..
die plak yg terlebih-lebih..
perghhh..
mmg bikin gua panas..
pastu minx maap..
care tulis pon dah taw dah x ikhlas..
blah la weyh..
bwak balik kmpg je la sori kau tuh..
aku x hingin pon..


hari ni mcm yg aku sedia ckp..
aku mengalami ketidakstabilan emosi..
hari ni ntah kenape tetibe je bersikap masuk air..
bwahahahaha..
hmm..
might be dpt jmpe CWS kot..
gagagagagaga :DD
x pon..sbb dpt makn ABC!
yeaah!!nyum..nyum.. :)

hari ni jgak..
aku secare x sengaje terbandingkan CWS ngan philip..
ternyate philip lg hemsem..
hahahahahaha..
ttp..
CWS saye ttp yg paling CUTE!
~nak jugak nih~


yg penting..
hari ni..
intai CWS balik dari dlm bilik pafa..
OMG..
hari ni die cute giler..
pkai baju sukan wane merah..
dah la kulit putih melepak..
pastu pkai baju merah pulak..
haiyaak..
saye sudah maw pengsan!
CWS! U SUNGGUH CUTE LAAA!!


in a nutshell;
jantan tlg jage mulut kau tu sket eh..

~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...