Thursday, December 31, 2009

benarkah???

as usual..
first of all..
assalamualaikum..

today topic adlah...
betul ke smue ank prempuan tunggal gedik???
mgkn tajuk ni bole jdik prkare yg sensitip tp..
mngikut kajian saintifik aku yg x berdftr ni menunjukkan bhw org disekeliling aku yg merupakan ank prmpuan tunggal smuenye mnjadik gedik2 belaka..bknnye nk mengutuk atau ape..tp ni sume bgai satu hakikat yg prlu diterime..hehehehe :))

mgkn slh satu faktornye adlh sbb die sorg je yg prmpuan..so mak dorg too mnjekan dorg mcm dlm cite 'adik manje' tuh..kihkihkihkih.. ;) another factor yg aku rse menginfluence ank prmpuan tunggal menjadi gedik belaka adlh kerana 'KAWAN'.. btol x???sbb kwn boleh mmberikan satu impak perubahan yg besar terhadap diri remaja..bkn dkt ank prmpuan tunggal shaja..tp human being yg lain..malah..diri aku sndiri pon berubah akibat drpd influence my own frens..bkn nk kate kwn aku jht..different people bring different influence..they can bring either bad influence or good influence..sometimes a frend can bring both good n bad influence...btol x???

ok..
ni dah kluar topic dh ni..hehehehehe :))

back to the topic..
x smue ank prempuan tunggal adlh gedik..myb segelintir shje..

ingat!!!
aku bkn nk mengutuk tp cume nk bg pndapt.. :))


~m~ :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...